avatar Ten blog rowerowy prowadzi g286 z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 41391.21 kilometrów w tym 7172.38 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.25 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 11919 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy g286.bikestats.pl
  • Sprzęt LEADER FOX

highway to hel 00

Piątek, 21 maja 2010 · dodano: 17.05.2010 | Komentarze 5

I w końcu pojechałem na moją wymarzoną wycieczkę.Obładowany sakwami, namiotem i innym badziewiem które wydało mi się przydatne ruszyłem w mgłę poranną. Wilgotność 100%, gorzej niż deszcz. Dopiero przed Połczynem robi się lepiej i wychodzi słońce. Po pierwszej setce postój, buły z konserwą i gorzka czekolada. Gmina Polanów, pięknie tu: w górę i w dół zero płaskiego. A na koniec elektrownia w Żydowie. Słupsk, ciekawe miasto ale nie mam czasu na zwiedzanie, druga setka i jedzonko plus smarowanie łańcucha. Miałem dojechać do Łeby ale jakieś 10 km przed skręciłem w las. Rozbijam namiot, piwko i odpadam.

Kategoria Z sakwami

g286
| 08:47 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj podobnie u mnie, czasem wyrwę wolne za sobotę ;-) a tak ciągle brak czasu
michuss
| 08:13 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj U mnie problem polega na tym, że w domu mam półroczne pacholę i jeśli robię jakiś wypad to najczęściej jest to totalny spontan (w grę wchodzi tylko weekend, a i tak w co drugą sobotę pracuję), ale na przyszłość-bardzo chętnie:)
g286
| 07:42 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj A dziękuję, w końcu mogę robić wycieczki o jakich marzyłem. Widzę że michuss jesteś ze Stargardu, może jakiś wspólny wypad ? Kombinuję nad Puszczą Drawską teraz.
michuss
| 06:50 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Wspaniała trasa. Gratuluję! :)
blase
| 21:44 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj namiot, piwko, pozazdrościć;)